مردی به دلیل کاشت مواد مخدر در هسته دانه ژاپنی و تلاش برای قاچاق آن به خارج از کشور دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از قصد فردی برای قاچاق مواد مخدر به خارج از کشور مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بررسی های ستادی حاکی از صحت گزارش واصله به پلیس مواد مخدر بود و به همین دلیل با دستور مقام قضایی ماموران اقدام به دستگیری این فرد کردند و ماموران وی را دستگیر و به بازداشتگاه مقدماتی منتقل کردند. مرکز ایستگاه پلیس. در بازرسی از مخفیگاه وی نیز بیش از دو کیلوگرم دانه ژاپنی که در مغز تریاک او جاسازی شده بود، کشف شد.

متهم دستگیر شده نیز پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که دانه های ژاپنی را با تیغ قالی تراش بریده و به جای آن ها تریاک ریخته و مجددا بسته است. این مرد مدعی بود که قصد داشت این مواد را به خارج از کشور منتقل کند، اما قبل از هر اقدامی دستگیر شد.

سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ در گفت و گو با ایسنا، با تایید این خبر گفت: متهمان و عاملان به شکل های مختلف در امر قاچاق مواد مخدر نقش دارند اما پلیس یک قدم جلوتر از آنها بوده و بسیاری از این موارد را کشف و از آن جلوگیری کرده است. ” به جرم قاچاق دستگیر شد.

رئیس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: برای این فرد پرونده تشکیل و برای ادامه رسیدگی به جرمش روانه دادسرا شد.

پست های مرتبط

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *