آسنات

آجیل و خشکبار آسنات در سال ۱۳۴۲ تاسیس گردید. ایده و نظر آن هموارهارائه اجناس درجه یک با نازلترین قیمت و جلب نظر مشتریان گرامی بوده. فروشگاه آجیل و خشکبار آسنات با سپاس از خرید و ارج نهادن به اعتماد شما،همواره سعی در جلب رضایت شما مشتریان عزیز دارد. امید است توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در ارتقاء سطح سلامتی جامعه خود داشته باشیم. از این رو مفتخریم در راستای حفظ کرامت مشتری و با توجه به حقوق مصرف کنندگان عزیز و رعایت موازین بهداشتی اقدام به ارائه محصولات خود در قالب بسته بندی مناسب و با استاندارد روز جهان بنماییم. امید است به یاری خداوند رزاق در زمینه عرضه و تولید آجیل و خشکبار موفق بوده و رضایت کامل شما هموطنان را فراهم نمائیم.

چرا فروشگاه آسنات...

کنارتان هستیم، نه مقابلتان. فقط به فکر سود نیستیم. شما همیشه اولویت دارید. سرعت، ویژگی اصلی کار ماست. چون وقت عزیز است و تنها یک بار زندگی می‌کنیم.

همه‌چیز را صادقانه منعکس می‌کنیم تا با دیدی باز و آگاهانه تصمیم‌گیری کنید. سرعت، ویژگی اصلی کار ماست. چون وقت عزیز است و تنها یک بار زندگی می‌کنیم.

مسئولیت تمام کارهایمان را می‌پذیریم. اگر اشتباه کنیم، عذرخواهی و جبران می‌کنیم. چشم‌اندازمان این است که در صنعت تجارت الکترونیک، بهترین پلتفرم در خاورمیانه باشیم.