عوارض وحشتناک آجیل بو داده برای سلامت/ حد مجاز مصرف روزانه آجیل خام برای بیماران چقدر است؟

 نیش وحشتناک گردو داغ سلامتی/ نیاز روزانه مجاز بیماران گردوی خام چیست؟

یک متخصص تغذیه گفت: افراد مبتلا به بیماری های مزمن غیرواگیر ممکن است به میزان محدودی آجیل مصرف کنند. فرهاد وحید، دکتری.

وی در مورد آجیل گرم (آجیل) گفت: اغلب برای آجیل گرم از نمک های تخمیر نشده استفاده می شود، بنابراین افرادی که آجیل گرم دارند به این بیماری متقاعد می شوند و این روند به چیز دیگری مربوط می شود.

عوارض التهابی هنگام استفاده از آجیل داغ / نیاز روزانه بیماران به آجیل داغ چقدر است؟

اداره تغذیه و رژیم غذایی افزود: در فرآیند سوزاندن آجیل، ترکیب آلدهیدی آکریل آمید تشکیل می شود که خاصیت سرطان زایی را تشدید می کند.

آجیل چگونه به دیابتی ها کمک می کند؟

وحید تاکید کرد: استفاده از فشار خون بالا و محدود در بیماران دیابتی علاوه بر کنترل عارضه آن، جایگزین روند عوارض کوتاه مدت یا بلندمدت مانند دیابت می شود. جزئیات: آفلاتوکسین; سم خطرناک، عفونت گردوی آلوده آجیل پنیر سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و سلولیت است. به لطف محتوای آجیل سلولی، متابولیسم را در بیماران دیابتی تنظیم می کند، که در انتظار افزایش قند خون در خون است.

به طور مشابه، ویتامین ها و مواد معدنی در بیماران دیابتی باعث افزایش حساسیت به انسولین در بیماران می شود، بنابراین سلول ها تمایل دارند به انسولین پاسخ دهند و سطح گلوکز خون را کاهش دهند. وی افزود: ویتامین B1 یا منیزیم موجود در گردو از عواقب کوتاه‌مدت یا بلندمدت دیابت جلوگیری می‌کند و یا جایگزین پیشرفت بیماری می‌شود، بنابراین افراد مبتلا به دیابت به ویژه به دلیل ابتلا به این بیماری رنج طولانی‌مدت را تحمل می‌کنند و ویتامین B1 در جیره روزانه شما گنجانده شده است.

پست های مرتبط